kishhh30 kishhh30 .

kishhh30

معرفی پارک ‌های کیش

 


معرفی پارک ‌های کیش

پارک شهر کیش

یکی از مشهورترین بهترین پارک‌ های کیش، پارک شهر آن است که در مساحتی حدود 108 هکتار ساخته شده‌است. این پارک، یکی از به روزترین و بزرگ‌ترین پارک‌های جزیره کیش است که در آن می‌توان دوید و یا دوچرخه‌ سواری کرد. در این پارک، شهربازی هایلند قرار دارد که برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است.

علاوه بر وجود شهربازی هایلند در پارک شهر، وجود چندین مرکز خرید مشهور همچون بازار رویال مال، بازار پانیذ، هایپر مارکت، از جمله شگفتی‌های این پارک است.

 


پارک آبشار کیش

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های مشهور کیش، پارک آبشار کیش است که در ساحل شرقی این جزیره قرار دارد. در اطراف پارک، گردشگران امکان کرایه دوچرخه، اسکوتر و موتور برقی دارند.

در اطراف پارک هنگام، انواع امکانات تفریحی، رستوران، کافه و هتل وجود دارد. در نزدیکی این پارک، پلاژ مخصوص آقایان، مسیر دوچرخه سواری و پارک آبشار، مراکز خرید میکامال، مراکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز تجاری کیش، هایپرمارکت کیش و بازار چینی‌ها وجود دارد.

پارک هنگام، یکی از پارک‌های مشهور کیش است که در نزدیکی هتل‌های داریوش، هتل ارم کیش، هتل سان رایز، هتل ستاره کیش و هتل آرامیس قرار دارد.

 


پارک رویا

رویا پارک کیش یکی از خلوت‌ترین پارک‌های مشهور کیش است که در آن می‌توان یک بعد ظهر دل‌انگیز را سپری کرد. علاوه براین اگر دوست دارید از غروب آفتاب در ساحل، عکاسی کنید؛ بهترین منظره را می‌توانید در پارک خانواده ببینید.

 


برچسب: معرفی پارک ‌های کیش،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۰:۴۳ توسط:kishhh30 موضوع: نظرات (0)